Protestantse gemeente te Soesterberg (Vredekerk)

Pastoraat Pastoraat

Ten behoeve van het pastorale werk in onze gemeente is er een pastoraatsteam gevormd, dat samengesteld is uit de predikant, een aantal pastorale medewerkers en een vertegenwoordiging van de diaconie. Naast het reguliere pastoraat, het omzien naar elkaar, zijn er nog diverse andere, met het pastoraat verweven elementen, zoals de catechese en gespreksgroepen, gesprekken en begeleiding rondom doop, huwelijk en overlijden en natuurlijk de erediensten.
Over alle hierboven genoemde onderwerpen vindt u meer informatie door op het bijbehorende onderwerp in het sub-menu aan de linkerkant te klikken.
Tenslotte vindt u in dit hoofdstuk ook nog informatie over het protocol dat wij in onze gemeente zullen volgen, mochten we ooit geconfronteerd worden met een geval van (seksueel) misbruik in pastorale en/of gezagsrelaties.

Vredekerk Soesterberg

Externe links