Ledenadministratie Ledenadministratie
Wijzigingen doorgeven
Het spreekt vanzelf dat een correcte en volledige ledenadministratie van groot belang is. Daarom stellen we het zeer op prijs, als u wijzigingen als adreswijziging, huwelijk of geregistreerd partnerschap, geboorte en overlijden aan ons doorgeeft. Een e-mail aan info@pknsoesterberg.nl volstaat, maar u mag ook een kaartje of briefje sturen aan Protestantse gemeente, Generaal Winkelmanstraat 101, 3769 EC  Soesterberg.

Aanmelden als lid
Wilt u ingeschreven worden als lid van de Protestantse Kerk in Nederland (PKN) bij de Protestantse gemeente te Soesterberg - hetzij als nieuw lid, hetzij overkomend uit een ander kerkgenootschap - dan kunt u gebruik maken van onderstaand Inschrijfformulier.

Overschrijving
Wilt u overgeschreven worden van de Protestantse gemeente te Soesterberg naar een andere gemeente binnen de Protestantse Kerk in Nederland (PKN) of naar een ander kerkgenootschap dan de PKN, dan kunt gebruik maken van onderstaand Mutatieformulier.

Uitschrijving
Wilt u uitgeschreven worden uit het ledenbestand van de Protestantse Kerk in Nederland (PKN) en daarmee ook uit het ledenbestand van de Protestantse gemeente te Soesterberg, dan kunt u ook gebruik maken van onderstaand Mutatieformulier.

Inschrijfformulier

Mutatieformulier

Aanwijzingen voor het gebruik:
  • Download en print het formulier, vul het zo volledig mogelijk in, voorzie het van de vereiste handtekening(en) en stuur het op naar Protestantse gemeente, Generaal Winklemanstraat 101, 3769 EC  Soesterberg of scan het en stuur het per e-mail aan info@pknsoesterberg.nl.
  • Beide formulieren kunt u ook gebruiken voor uw eventuele echtgeno(o)t(e) / partner en inwonende (minderjarige) kinderen.
  • Verzoeken die niet van de vereiste handtekeningen zijn voorzien, kunnen niet in behandeling worden genomen.